Translate

piątek, 20 lutego 2015

O mnie.

Jestem pielęgniarką już wiele lat. Widziałam dużo, słyszałam dużo, przeżyłam dużo. Chciałabym się podzielić swoją wiedzą i doświadczeniem  z innymi ludźmi. Internet jest wszechobecny. Gdy dopada nas jakiś problem, szukamy coraz częściej pomocy i wiedzy nie u mamy, taty, cioci, babci czy koleżanki ale właśnie w internecie. Trochę nam to ułatwia sprawę, zwłaszcza jeśli problem jest o tematyce zdrowotno- wstydliwej.  Jako pielęgniarka pracuje  zwłaszcza z dziećmi i młodzieżą ale oczywiście nie tylko. Stykam się prawie codziennie  z problemami typu wszawica, świerzb. Wymieniłam te dwa problemy, bo to one najczęściej wzbudzają najwięcej negatywnych emocji.
Artykuły w gazetach, czy programy telewizyjne typu "Epidemia  wszawicy w szkołach"  zawsze mnie rozbawiają. Do tego dochodzą pytania znajomych, czy to prawda. Nigdy nie wiem co na te pytania odpowiedzieć, bo z jednej strony prawdą jest, że wszy w przedszkolach i szkołach były, są i będą, a z drugiej strony nie prawda, bo to żadna epidemia.
Na tym blogu chciałabym Państwu podpowiedzieć jak sobie poradzić z niechcianym problemem, kto i co może nam pomóc, a także postaram się przedstawić stanowiska i opinie różnych instytucji.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz